retur

Artsani, oferă clienților posibilitatea de returnare a produselor achiziționate

Returul produsului/produselor se face în magazinele Artsani, în termen de 30 zile calendaristice de la data achiziționării, cu respectarea obligatorie a condițiilor de retur prezentate mai jos.

Artsani oferă clienților serviciul de returnare, dacă sunt îndeplinite toate condițiile prevăzute în prezenta politică de retur și legislația în vigoare.
Serviciul de retur este oferit de catre Artsani suplimentar fata de drepturile legale ale consumatorului.
Artsani isi rezerva dreptul de a refuza returnarea produselor in cazul in care conditiile de retur prevazute de prezenta politica nu sunt indeplinite.
În toate cazurile returnării/înlocuirii produselor ca urmare a unor motive care nu sunt din culpa sau nu pot fi imputate firmei Artsani, costurile de returnare/înlocuire, vor fi suportate de către client.

Atenție!
Pentru lipsa de conformitate a produselor, asa cum este ea definita de lege, va opera “garantia legala” in conditiile prevazute de Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora.

1. Returul produselor se poate efectua numai în magazinul Artsani, la Biroul de Retur Marfă si Garantii, însă nu mai târziu de a 30-a zi calendaristică de la data achiziției si cu respectarea Conditiilor de Retur.

2. Actele necesare pentru retur:
- factura fiscală și/sau bonul fiscal in original si lizibile;
- actele/documentația care însoțesc produsul în momentul vânzării: certificatul de garanție în original, certificatul de conformitate, fișa tehnică, manualul de utilizare etc.

3. Clientul poate solicita returul produselor în următoarele situații:
- Produsul prezintă urme de deteriorare în urma transportului sau a manipulării de către angajații Artsani.
Atenție! În momentul în care produsul este predat în stare bună de către magazin și se deteriorează ca urmare a manipulării/manevrării sau montării/instalarii neautorizate si neadecvate din partea clientului, Artsani își rezervă dreptul de a nu accepta returul respectiv.
- În cazul în care pentru amenajarea unei case a fost achizitionata o cantitate mai mare de produse decât era necesara, cu condiția ca acestea să fie funcționale la parametri optimi și să prezinte ambalajul original și intact, caracteristicile inițiale, precum și elementele de identificare. De asemenea produsele nu trebuie sa prezinte urme de zgarieturi, deteriorari, lovituri, degradari, ciobiri etc. si nu trebuie sa fi fost montate, instalate sau utilizate.

4. Condiții de retur
- În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, un singur produs va fi acceptat desigilat (*se va prezenta și ambalajul produsului), restul cantității este acceptat doar dacă produsele sunt sigilate.
- Produsele nu trebuie să fi suferit nici un fel de intervenție în service.
- Produsul/produsele care se vor returna, trebuie sa fie în ambalajul original
- Prezentarea facturii fiscale/bon fiscal împreună cu documentele însoțitoare (certificat de garanție, instrucțiuni de folosire, avize etc.)
- Produsele nu au fost montate, folosite/utilizate, instalate
- Produsele nu fac parte din categoria celor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (exemplu: îngrijire personală, cu excepția cazului în care sunt încă sigilate)
- Produsele sunt în stoc și din același lot
- Produsele sunt în termen de valabilitate (nu expiră în mai puțin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate)
- Produsele sunt prezentate împreună cu toate accesoriile (cablu, piese, telecomandă etc.)
NU SE ACORDA RETUR PENTRU:
- produsele care reprezintă o “Comandă specială” client;
- produsele care au fost achiziționate în rate sau cu bonuri valorice;
- produsele care nu prezintă toate accesoriile menționate pe pachet (exemplu: lipsă telecomandă, cablu alimentare, piesă etc);
- valoarea returului este mai mică de 10 lei;
- produsele care fac parte din categoria produselor enumerate in Anexă.
- fractii de gresie, faianta, parchet ( la bucata). Returul pentru faianta, gresie, parchet, se poate efectua doar pentru pachet intreg de produs (in ambalaj).
- produsele de menaj, tapet, autocolant
- produsele care au beneficiat de alte servicii (fasonare, mixare, debitare, fracționare, malaxare etc.) nu se returnează și nu se înlocuiesc.
-produsele vândute la metraj, din material textil și personalizate (draperii, perdele, rejansă, mochete, linoleum, cabluri electrice, copex electric, cablu otel, lanturi, franghii, autocolant, furtun, acumulatori, becuri etc.)
- produse Luminarc si accesorii bucatarie

5. Nu se acordă retur pentru produsele care prezintă urme de folosire, instalare, montaj, utilizare, degradare, zgârieturi, fisuri, ciobiri, șocuri mecanice sau electrice, uzură, lovituri etc.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în siuația unor abuzuri (returnări repetate).
În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din retur se pot folosi pentru achitarea altor produse sau se pot încasa pe loc.
În cazul în care clientul dorește returnarea integrală sau parțială a produselor care au făcut obiectul transportului la domiciliu, Artsani Com S.R.L. își rezervă dreptul de a factura clientului contravaloarea aferentă transportului produselor returnate.

6. Artsani își rezervă dreptul de a modifica sau anula în orice moment prezentul regulament fără înștiințarea prealabilă a clienților.
Modificările vor fi transmise prin mijloacele de comunicare corespunzătoare (afișare la biroul de Informații Clienți, Relații Clienți, precum și la Biroul Retur si Garanții Marfă).
Orice cumpărător care optează pentru returnarea unui produs achiziționat din magazinul Artsani se presupune că a citit, înțeles și acceptat prezentele termene și condiții.
Prin solicitarea returului, clientul declară că a luat la cunoștință de politica de retur Artsani și că este de acord cu condițiile acesteia.

URMĂTOARELE PRODUSE SUNT EXCLUSE DIN SERVICIUL DE RETUR:
- Teava (toate sortimentele)
- Fitting-uri
- Radiatoare
- Aliaj si Pasta
- Fire izolare
- Furtun (toate sortimentele)
- Corpuri de iluminat
- Surse (becuri,tuburi)
- Produse de ventilatie si accesorii aferente
- Aparate masura si control
- Metraje
- Scule electrice, termice, pneumatice, cu acumulator
- Obiecte de menaj
- Accesorii baie
- Mobilier montat de client
- Covoare , mocheta , traverse, covoare baie
- Centrale termice si instante , cazane, seminee
- Boilere
- Pompe si motopompe
- Incalzitoare de caldura
- Sisteme panouri solare
- Surse neintreruptibile

Mai multe detalii, obțineți în magazin sau la telefon: 0244 - 51.64.64.

 

retur COMENZI TELEFONICE

TU comanzi telefonic, NOI LIVRĂM ACASĂ

Având în vedere că relația comercială dintre Dvs. și Artsani se materializează prin furnizare de conținut digital, că prestarea a început cu acordul Dvs. expres exprimat telefonic și că, în cadrul discuției telefonice ați confirmat că ați luat la cunoștință că vă veți pierde dreptul de retragere, situație care se înscrie în prevederile art.16, lit. m, din Ordonanța de Urgență nr. 34/04.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Artsani comunică clienților săi că, produsele achiziționate în condițiile specificate mai sus, vor putea fi returnate DOAR pentru motive de LIPSĂ DE CONFORMITATE, așa cum este aceasta reglementată prin Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

Mai multe detalii, obțineți în magazin sau la telefon: 0244 - 51.64.64.